دهان
دهان
دهانی که بی موقع باز می شود 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

اغلب دخترها مثل شهری می مونن که از دور بسیار زیبا و حیرت انگیز جلوه می کنن. به قدری شگفت انگیز که تو رو به خودشون جذب می کنن. پس تو به سمت شون میری. وارد شهر میشی و اون وقت می بینی که این شهر صرفاً یه شهر معمولیه. مثل خیلی از شهرهای معمولیه دیگه. شهری که هیچ رمز و رازی نداره و قدم زدن تو کوچه پس کوچه هاش حوصله تو رو سر می بره. پس به ناچار باید شهر رو ترک کنی و شهر رو ترک می کنی.

تعداد بسیار معدودی از دخترا هم هستن که سر تا پا رمز و رازن. حیرت انگیز. غیر قابل باور و تماماً شگفتی. اگه سالها هم توی اینچنین شهری بگردی، هنوزم قدم زدن تو خیابوناش، سر زدن به کوچه پس کوچه هاش تو رو شگفت زده می کنه. و خدا می دونه که تعدادشون چقدر ناچیزه و روز به روز هم ناچیزتر میشه.

 



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت19:39---25 مهر 1391
بله حرفات قابل درکه و نظر همه پسراس.اینم به خاطر توقع زیاد شماهاس که فک میکنین طرف مقابل باید کامل باشه ولی وقتی بهش نزدیک میشین و متوجه میشین اونم مثل بقیه ضعف هایی داره یا اینکه مثل بقیه و همون طور که جز حقوقشه یه ادم معمولیه حوصلتون سر میره.


پاسخ: در این که توی "نظر" من، جنسیت من (یعنی پسر بودن من) دخیل هستش و به "نظر" من جهت خاصی میده، بله حق با شماست. اما من از کسی توقع ندارم که آدم کاملی باشه ولی توقع هم ندارم که به ابتذالات روزمره آلوده باشه. درباره اینکه همه حق دارن یه آدم معمولی باشن، بله چنین حقی دارن ولی من به شخصه بیشتر ترجیح میدم با کسایی معاشرت کنم که معمولی نیستن. کسایی که بتونم باهاشون حرفهای جدی بزنم. با آدمهای معمولی نمیشه حرفهای جدی زد. حداقل من نمی تونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:دختر,زیبایی,, ] [ 18:37 ] [ حمید انصاری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما من و تو "عشق" را رعایت کردیم. از یاد مبر که ما من و تو "انسان " را رعایت کردیم. خود از شاهکار خدا بود یا نبود...
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 435
بازدید ماه : 418
بازدید کل : 162392
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

color="#008080">دریافت كد ساعت

پیچک